woensdag 26 oktober 2016

Oerhollands Appeltaart



Mijn voorkeur gaat altijd uit naar recepten met chocolade. Taarten, koekjes, desserts, snack haha... alles wat chocolade in zit! Gek hé! Maar jah..
Mijn volgers zien graag ook recepten voorbij komen waar geen chocolade in zit. Smaken verschillen.

Het is herfst, ik hou van de herfst en van zijn prachtige kleuren. Ik geniet van de natuur in de herfst. Een boswandeling met de kinderen om kastanjes en paddestoelen te zoeken, dat is pas genieten! Herfst is tijd om een Appeltaart te bakken. Mijn eerste Appeltaart. Mama, je hebt een dikke 10 verdiend! zeiden de kids. Zijn vonden het heerlijk smaken. Ik vraag me af waarom ik deze taart niet eerder hebt gemaakt! Anyway...

Met dit eenvoudige appeltaart recept maak je gemakkelijk deze Oudhollandse traktatie. Daar hoef je geen keukenprins of keukenprinses voor te zijn. Het is heel makkelijk om te maken en neemt niet veel tijd in beslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht... Hoop je snel terug te zien!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...