maandag 25 januari 2016

Een jaartje ouder!

 

Vandaag ben ik weer een jaartje ouder geworden! Ik vind het stiekem altijd heel leuk om jarig te zijn en vier het dan ook ieder jaar opnieuw voor mijn gezinnetje, vrienden en familie. Naar mijn idee is een verjaardag een mooi moment om even stil te staan bij alles wat je hebt en om dankbaar te zijn dat je er weer een jaartje bij hebt gekregen. #alhamdoulillah

Bij een verjaardag hoort altijd een mooie taart. Afgelopen jaar heb ik een red velvet taart gemaakt, deze was succes. Dit jaar een cake gebakken. Het is geen gewone cake maar een mooie fluweelzachte redvelvet cake met bosvruchten. Een plaatje! Een cake de luxe...

Het is jammer dat ik niet meer kleurstof in huis had, anders was de cake echt rood geworden, maar het mag de pret niet drukken, want de red velvet cake is waanzinnig lekker.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht... Hoop je snel terug te zien!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...