zondag 20 december 2015

Nutella warme chocolademelk

Dit is een onwijs simpel recept, Maar toch moest ik dit gewoon wel met jullie delen. Er komen waarschijnlijk dit jaar flink wat koude dagen aan, wij hopen op een witte kerst, en dan is er niets zo fijn als op de bank wegkruipen met een dekentje. Een warm drankje erbij en een mooie film. Nu kun je natuurlijk wel gezond en verstandig een kop thee nemen elke keer. Maar soms moet je jezelf ook gewoon eventjes verwennen. En daarvoor is deze Nutella chocolademelk..

 




Recept voor een mok

Ingrediƫnten

240 ml melk
2 theelepels nutella
1 theelepels ongezoete cacaopoeder
Snufjes zout


  • Warm de melk op in een klein pannetje.
  • Als de melk warm is, schep je de nutella en cacaopoeder door de melk en roer je dit goed door elkaar.
  • Giet de chocolademelk in een beker.
  • Maak het af met een toefje slagroom.




Trouwens, wat vind je mijn ouderwets emaille beker en theepotje? Ik was meteen verkocht toen ik ze op de markt heb gezien in Marokko. 
Ik ben er zo verliefd op geworden. Wat blijkt er nu! De emaille servies is weer helemaal hip!

Ga jij dit recept maken? Laat me vooral weten hoe het was! Deel je resultaten op facebook of instagram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht... Hoop je snel terug te zien!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...